موکت-پالاز-طرح-پامچال

موکت پالاز طرح پامچال | موکت پامچال موکتی ارزان و با کیفیت

موکت پالاز طرح پامچال از جمله موکت‌های شرکت پالاز است که دارای بافتی مقاوم و به هم پیوسته است. موکت پامچال با نخی ارزان و با کیفیت تولید شده است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آلودگی دارد که باعث شده که جارو کشی و نظافت آن آسان باشد.

بافت موکت پامچال درشت و ضخیم است که همین موضوع باعث شده که در کنار مقاوم بودن آن، موکت نسبتا نرمی باشد. ظاهر موکت پالاز طرح پامچال بسیار زیبا و متفاوت است و در بافت آن از دو نوع رنگ مختلف برای جذابیت و مدرن کردن موکت استفاده شده است.

موکت پالاز طرح پامچال برای کسانی که می خواهند موکتی را انتخاب کنند که در کنار زیبایی و نرمی دارای مقاومت و نرمی باشد،پیشنهاد می‌شود. این موکت ها دارای زیره نمد و عرض ۳ متری هستند.

جنس نخ موکت پالاز طرح پامچال

موکت پالازطرح پامچال با نخ پلی پروپیلن تولید شده است.از ویژگی‌های نخ موکت پامچال می‌توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت و نفوذ مواد خارجی اشاره کنیم.

تمیز کردن، جاروکشی و شستشوی موکت پامچال به خاطر استفاده از نخ پروپیلن آسان و راحت است. فرآیند تولید نخ موکت پامچال آسان و ارزان قیمت است، به همین دلیل قیمت موکت پالاز طرح پامچال اقتصادی و نسبتا ارزان است.

نوع بافت موکت پالاز طرح پامچال

پالاز موکت طرح پامچال به شیوه‌ی لوپ پایل بافته شده است.این شیوه بافت باعث می‌شود موکت پامچال بسیار پیوسته و مقاوم در برابر کوبیده شدن باشد.

در کنار مقاوم بودن موکت پامچال به دلیل ضخامت زیاد نخ بافته شده و گره ای بودن نوع بافت موکت ،موکت پامچال در دسته موکت‌های نسبتا نرم و راحت قرار می‌گیرد. ضخامت این موکت ۱۰ میلیمتر است و جنس آن ۱۰۰ درصد پلی پروپیلن می‌باشد.

رنگ‌بندی موکت پالاز طرح پامچال

رنگ‌بندی موکت پامچال دارای تنوع بالایی است .در بافت موکت پامچال از دو نوع نخ با رنگ‌بندی متفاوت استفاده شده است که همین امر باعث می‌شود موکت پالاز طرح پامچال در عین کلاسیک بودن، حالت مدرنی را به خود بگیرد.

این ویژگی باعث می‌شود موکت پامچال در محیط‌های مختلف با طراحی‌های متفاوت گزینه مناسبی برای پوشش کف فضای داخلی باشد.

کاربرد موکت پالاز طرح پامچال

موکت پالاز طرح پامچال با ویژگی‌های که در جنس نخ، نوع بافت و رنگ‌بندی آن وجود دارد انتخاب خیلی از افراد با سلیقه‌های مختلف است.

موکت پالاز طرح پامچال برای محیط‌های اداری با رفت و آمد متوسط مثل دفاتر تجاری و فروشگاه‌هایی با کاربری خاص می‌تواند گزینه خوبی باشد.

همانطور که اشاره کردیم موکت پامچال به خاطر بافت نسبتا نرم گزینه مناسبی برای محیط‌های داخلی با رفت آمد زیاد و حتی معمولی مثل اتاق خواب وپذیرایی و آشپزخانه است.

یکی دیگر از موارد استفاده موکت پامچال می‌تواند به عنوان قالیچه با اندازه‌های دلخواه باشد. موکت پامچال با بافت درشت و گلیم مانندی که دارد میتوان با دور دوزی به عنوان قالیچه و فرش کوچک استفاده کرد.

در پایان

پالاز موکت طرح پامچال یکی از زیباترین بافت‌های موکت را دارد.در کنارزیبایی موکت پامچال ،کیفیت موکت پامچال به گونه است که قابلیت استفاده در مکانهای پر تردد را دارد . برای کسانی که قصد دارند فضای بزرگ مسکونی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا پوشش دهند،موکت پامچال گزینه خوبی است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید