انواع-رنگ-بندی-پالاز-موکت

انواع رنگ بندی پالاز موکت | بررسی رنگ بندی 11 طرح موکت پالاز

انواع رنگ بندی پالاز موکت، گزینه‌های زیادی برای انتخاب رنگ مورد نظر موکت برای دکوراسیون خانه شما می‌دهد.انتخاب یک رنگ مناسب موکت پالاز علاوه بر سلیقه‌ شما بستگی زیادی به دکوراسیون منزل شما نیز دارد.

برای انتخاب رنگ موکت بهتر است عواملی از جمله رنگ فرش منزل، رنگ دیوار‌ها و مبلمان و سایر وسایل خانه را در نظر بگیرید.

چنانچه دارای خانه ای مدرن هستید و تمایلی برای استفاده از فرش ندارید طرح‌های الماس، افرا و باران از گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود.رنگ‌های خنثی که در این دو طرح استفاده شده است مناسب خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن یا خانه‌هایی با مساحت کوچک است.

رنگ‌بندی طرح‌های ونوس، راش و یاسمن بسیار مناسب خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک و فضاهایی مانند هتل،لابی و رستوران ها است.

در این مقاله به انواع رنگ بندی پالاز موکت در 11 آلبوم موکت پالاز می‌پردازیم که به عنوان راهنمای خرید موکت نیز محسوب می‌شود.

انواع-رنگ-بندی-موکت-پالاز
انواع-رنگ-بندی-موکت-پالاز

رنگ بندی پالاز موکت طرح کات بی

طرح موکت کات بی از جمله موکت‌های پرزدار شرکت پالاز است که بیشترین رنگ بندی را به خود اختصاص داده است.

داشتن رنگ‌های گرم مانند قرمز و بنفش- رنگ های سرد مانند سبز ، آبی و نقره‌ای و همچنین رنگ‌های خنثی مانند کرم، قهوه‌ای و سیاه در سری رنگ‌های موکت کات بی آن را جزء گزینه‌های پر فروش موکت پالاز کرده است.

رنگ بندی پالاز موکت طرح افرا- طرح باران- طرح زیبا

طرح موکت‌های افرا، باران و زیبا از جمله موکت‌های شرکت پالاز با یک کیفیت متوسط هستند. رنگ‌های خنثی مانند انواع تم‌های قهوه‌ای و طوسی و زغالی در این موکت‌ها بیشتر به چشم می‌خورند . اگر علاقه به رنگ‌های خنثی دارید یا دارای دکوراسیونی مدرن هستید این موکت ها می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

رنگ بندی پالاز موکت طرح راش

سه نوع رنگ‌بندی طرح راش و طرح تایلی این موکت آن را به یکی زیباترین طرح های موکت پالاز تبدیل کرده است. این موکت جزء موکت های هتلی نیز محسوب می‌شود.این موکت دارای رنگ‌های قرمز،سرمه‌ای و قهوه‌ای است که نوع طرح بندی آن، اصالت و مدرنیته را برای فضای داخلی شما به ارمغان می‌آورد.

رنگ بندی پالاز موکت طرح ونوس-صنوبر

پالاز موکت طرح‌های ونوس و صنوبر از جمله موکت‌هایی است که برای فضای دکوراسیون داخلی کلاسیک و لوکس بسیار مناسب است.

تم‌های پر رنگ قرمز، سبز، سرمه‌ای و ذغالی و طرح بندی این موکت‌ها نه تنها مناسب خانه‌هایی با دکوراسیون لاکچری است بلکه برای فضای داخلی هتل‌ها، لابی و رستوران‌های مجلل قابل استفاده است.

رنگ بندی پالاز موکت طرح الماس و یاسمن

طرح الماس و یاسمن از جمله موکت‌های پرزدار و با کیفیت خانه پالاز کرج است که آنها را به یکی از پر فروش‌ترین طرح‌های موکت تبدیل کرده است. طرح الماس و یاسمن دارای دو رنگ بندی قرمز(رنگ مسی) و صورتی و نیز انواع تم‌های رنگی قهوه ای است که برای فضای پذیرایی منزل شما بسیار مناسب خواهند بود.

رنگ بندی پالاز موکت طرح پامچال

اگر دارای باغ ویلا هستید و قصد موکت کردن آن را دارید انتخاب موکت پامچال یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود . نوع بافت لوپ پایل و بیشترین استفاده از رنگ های خنثی مانند قهوه‌ای و رنگ سردی مانند آبی در این طرح، آن را مناسب هر نوع دکوراسیونی کرده است.

رنگ بندی پالاز موکت طرح پونه

موکت پونه که دارای بافت تقریبا کبریتی است از جمله موکت‌های پر فروش برای فضاهای اداری و سالن‌های همایش است. رنگ های خنثی مانند انواع تم‌های رنگ طوسی و کرم در این آلبوم بیشتر به چشم می‌خورد که آن را مناسب هر نوع فضایی اعم از مساحت‌های کوچک و بزرگ می‌کند.

در پایان

با توجه به اینکه خانه پالاز کرج به عنوان تنها خانه‌ پالاز در استان البرز انواع رنگ بندی پالاز موکت را داراست می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین رنگ موکت یاری کند.

   
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید