موکت-پالاز-طرح-راش

موکت پالاز طرح راش

موکت پالاز طرح راش یکی از جذاب‌ترین موکت‌های تولیدی شرکت پالاز است.طرح موکت راش بسیار مدرن و الگو برداری شده از به‌روز‌ترین طرح‌های موکت خارجی است.

بافت این موکت به صورت گره‌ای وفشرده است وبا نخ با کیفیت پلی آمید بافته شده است که باعث می‌شود بسیار مقاوم در برابر سایش وکوبیده شدن باشد.موکت پالاز طرح راش برای محیط‌های اداری بسیارمناسب است.

جنس نخ موکت راش

پالاز موکت طرح راش با نخ با کیفیت پلی آمید(نایلیون)بافته شده است.نخ پلی آمید(نایلیون) یک نخ شناخته شده در سطح دنیا برای تولید موکت است و شرکتهای بزرگ در جهان از این نخ ،برای تولید موکت استفاده می‌کنند.

نخ پلی آمید(نایلیون) که در تولید موکت راش استفاده شده دارای ویژگی های زیادی است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی و کوبیده شده و نظافت و شستشوی راحت موکت اشاره کرد.

موکت‌های پالاز که با نخ پلی آمید بافته می‌شوند حساسیت ایجاد نمی‌کنند و همچنین پرز کمتری به خود می‌گیرند .این عوامل باعث شده موکت پالاز طرح راش جزء موکت‌های بسیار با کیفیت قرار گیرد.

نوع بافت موکت راش

پالاز موکت طرح راش جزء موکت‌های طرح دار شرکت پالاز موکت است و به شیوه لوپ پایل چاپی بافته می‌شود.

بافت لوپ پایل یک روش متداول در تولید موکت است.در این روش نخ به صورت حلقه های به هم پیوسته در کنار هم با تراکم بالا قرار می‌گیرد.موکت‌های بافته شده به روش لوپ پایل مقاومت بالایی در برابر کوبیده شدن دارند.

رنگ‌بندی موکت پالاز طرح راش

طرح پالاز موکت طرح راش به شیوه چاپ است و دارای چهار رنگ قرمز،طوسی،قهوه‌ای و کرم است.طرح موکت راش بسیار مدرن و طراحی آن مطابق با جدید ترین متد‌های روز دنیا است.

طرح چهار خانه موکت راش،پارکت‌های چوبی تایلی را القا می‌کند و باعث متفاوت بودن موکت می‌شود.رنگ بندی موکت راش اگر چه محدود است اما همین تعداد کم با ترکیب طرح خاصی که در موکت استفاده شده،باعث می‌شود موکت راش در فضاهای مختلف با دکوراسیون‌های متفاوت همخوانی داشته باشد.

رنگ‌بندی-موکت-پالاز-طرح-راش
رنگ‌بندی-موکت-پالاز-طرح-راش

قیمت موکت پالاز طرح راش

پالاز موکت طرح راش با در نظر گرفتن کیفت بالای نخ پلی آمیدی که در بافت موکت استفاده شده و همچنین طرح بسیار خاص و متفاوت آن دارای قیمت منطقی و حتی پایینی دارد.

با کمی جستجو در بازار و مقایسه قیمت موکت راش با همتایان خارجی خود به این نتیجه می‌رسید که قیمت موکت پالاز طرح راش بسیار ارزان و معقول است.شما می‌توانید بهترین قیمت موکت پالاز طرح راش را از خانه پالاز کرج بخواهید.

موکت راش را در کجا استفاده کنیم

موکت راش به خاطر کیفیت بالای نخ پلی آمید(نایلون) و همچنین نوع بافت لوپ پایل گزینه مناسبی برای استفاده در فضا‌های اداری و خانگی پر تردد است و به نوعی از گزینه‌های موکت هتلی است.

شستشو و نظافت راحت موکت راش باعث می‌شود یک انتخاب هوشمندانه برای سالن‌های آمفی تئاتر حتی سالن‌های بزرگ غذا خوری باشد. البته موکت راش برای فضای داخلی با چیدمان خلوت و اسپرت و حتی آشپزخانه نیز بسیار مناسب است.

در پایان

پالاز موکت طرح راش یکی ازطرحهای متفاوت و البته با کیفیت شرکت پالاز است که با الهام از طرح‌های موکت‌های اروپایی بافته شده است.

مشخصات فنی و مدل موکت پالاز طرح راش باعث می‌شود که افراد با سلیقه‌های متفاوت و در فضا‌های مختلف از این مدل استفاده کنند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید