پالاز موکت طرح لیندا (فرش)

موکت پالاز طرح باران | موکت باران به لطافت باران

موکت پالاز طرح باران یکی از جدیدترین مدل‌های موکت شرکت پالاز است.پرز بلند این موکت که اصطلاحا به آن پرز ماکارونی هم گفته می‌شود با رنگی بندی های متنوع و طرح‌های ساده و قیمت پایین باعث شده موکت باران به یکی از موکت های پر فروش شرکت پالاز تبدیل شود.

پرز موکت پالاز طرح باران مانند فرش‌های شگی است و می‌توان با برش در ابعاد دلخواه و دور دوزی آن را به عنوان یک موکت تزیینی برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد.

جنس نخ موکت پالاز طرح باران

پالاز موکت طرح باران با نخ پلی پروپیلن بافته می‌شود.نخ پلی پروپیلن به خاطر مواد اولیه فراوان و فرآیند تولید ارزان یکی از نخ‌های محبوب بین تولید کنندگان موکت است.

نخ پلی پروپیلن در کنار قیمت مناسب، کیفیت قابل قبولی دارد و از جمله مهمترین ویژگی‌های آن ،مقاومت در برابر رطوبت و آلودگی است.

نوع بافت موکت باران

پالاز موکت طرح باران به شیوه کات پایل بافته شده است.در شیوه‌ی کات پایل نخ که به صورت گره‌های بزرگ در کنار هم قرار می‌گیرند، برش داده می‌شود و همین امر باعث پرز دار شدن و نرم شدن موکت است.

نخ موکت باران مانند رشته‌های ماکارونی و تراکم کم در کنار هم قرار می‌گیرد و همین امر باعث نرم شدن زیاد موکت شده و زیبایی دو چندانی به موکت بخشیده است.

موکت-طرح-باران
موکت-طرح-باران

قیمت موکت پالاز طرح باران

قیمت پالاز موکت طرح باران بسیار مناسب است.موکت باران نسبت به کیفیت نخ و نوع بافت دارای قیمت رقابتی است و اکثر اقشار جامعه مشکلی بابت تهیه موکت باران نخواهند داشت.شما می‌توانید قیمت پالاز موکت طرح باران را از فروشگاه پالاز نمایندگی کرج بخواهید.

رنگ‌بندی موکت پالاز طرح باران

پالاز موکت طرح باران در دسته موکت‌های ساده شرکت پالاز قرار می‌گیرد.رنگ‌بندی موکت باران ساده و یکدست است و مانند دیگر محصولات از دو نوع رنگ با طیف نزدیک به هم استفاده نشده است وهمین امر باعث سادگی موکت باران شده است.رنگ‌بندی این موکت در کنار رنگ‌های زنده و شاد، دارای رنگ‌های خنثی نیز است. موکت باران را در کجا استفاده کنیم

پالاز موکت طرح باران جزء موکت‌های پرز بلند است و برای استفاده در محیط‌های مسکونی طراحی شده است.موکت باران برای نشیمن و محیط‌های استراحت خصوصی بسیار جذاب است،همچنین با نرمی و راحتی که موکت باران دارد برای اتاق خواب و حتی اتاق خواب نوزاد نیز مناسب است.

البته موکت باران برای کف دکور و ویترین مغازه‌ها و فروشگاه‌های مبلمان و تخت وکمد که در آن رفت و آمدی صورت نمی‌گیرد، گزینه بسیار مناسبی است.

در پایان

پالاز موکت طرح باران برای افراد سخت پسندی که می‌خواهند با قیمت مناسب، موکتی زیبا و پرز بلندی تهیه کنند، ایده آل است.موکت باران را با ابعاد دلخواه برش زده و دور دوزی کنید و به عنوان یک کف‌پوش تزیینی، به محیط خود زیبایی را به ارمغان آورید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید