موکت پالاز طرح صنوبر

موکت پالاز طرح صنوبر | دکوراسیون داخلی به زیبایی درخت صنوبر

موکت پالاز طرح صنوبر از خاص‌ترین موکت‌های تولیدی شرکت پالاز است.اگر شما به دنبال موکت مناسب برای اتاق هتل یا مجتمع اقامتی خود هستید ،پیشنهاد اول ما موکت پالاز مدل صنوبر است.

موکت پالاز طرح صنوبر با بافتی نرم و تراکم بالا موکتی ایده آلی برای مکان‌های پر تردد اقامتی است.البته طرح و رنگهای متنوع موکت صنوبر،می‌تواند زیبایی‌بخش رستوران‌ و لابی‌ها نیز باشد.

نوع بافت موکت پالاز طرح صنوبر

موکت پالاز طرح صنوبر با کیفت بسیاربالا بافته شده و تولید می‌شود.موکت صنوبر به شیوه‌ی کات پایل چاپی تولید می‌شود.این شیوه یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تولید موکت است و موکت‌هایی که با این روش بافته می‌شوند نرم و راحت هستند.

همانطور که اشاره کردیم موکت صنوبر نیز به روش کات پایل چاپی تولید می‌شود، اما تفاوت اساسی با موکت های دیگر که با این روش تولید می‌شود تراکم بسیار بالای پالاز موکت طرح صنوبر است.

در نگاه اول شاید کیفیت موکت صنوبر چندان مشخص نباشد،اما به محض قدم زدن روی موکت، حس متفاوت و جذاب بودن موکت صنوبر شما را در بر می‌گیرد.

نخ موکت طرح پالاز طرح صنوبر

جنس نخ موکت پالاز طرح صنوبر پلی آمید(نایلون)است.نخ پلی آمید یکی از بهترین نخ‌ها برای تولید موکت در سطح دنیا است و شرکت‌های بزرگ تولید موکت در دنیا برای تولید موکت‌های با کیفیت و درجه یک خود از نخ پلی آمید(نایلیون)استفاده می‌کنند.

نخ پلی آمید خصوصیات زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی،برگشت پذیری بالای نخ(کوبیده نشدن) و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد.از دیگر خصوصیات پالاز موکت طرح صنوبر می‌توان به شستشوی آسان و نظافت راحت آن اشاره کرد.

رنگ‌بندی پالاز موکت طرح صنوبر

موکت صنوبر جزء موکت‌های طرح دار شرکت پالاز است.طرح موکت صنوبر شاخه‌ای و الهام گرفته از طبیعت است و به صورت چاپی روی موکت نقش می‌بندد.

رنگ بندی موکت صنوبر دارای تنوع قابل قبولی است و شما به راحتی می‌توانید یکی از رنگهای موکت صنوبر را انتخاب کنید.رنگ‌های موکت صنوبر شاد و زنده است و به مرور زمان رنگ موکت تغییر نمی‌کند.

رنگ طرح موکت صنوبر بسیار شبیه رنگ زمینه‌ی موکت است که این امر باعث شده که طرح موکت شلوغ به نظر نرسد.

رنگ بندی موکت پالاز طرح صنوبر
رنگ بندی موکت پالاز طرح صنوبر
 

قیمت موکت پالاز طرح صنوبر

قیمت پالاز موکت طرح صنوبر به همراه موکت طرح الماس نسبت به بقیه موکت‌های پالاز بالاتر است آن هم به دلیل کیفیت بالای موکت صنوبراست.

با کمی جستجو در بازار و مشاهده قیمت موکت‌های وارداتی که از لحاظ کیفیت هم رده موکت صنوبر است به این نتیجه می‌رسیم که قیمت پالاز موکت طرح صنوبر نه تنها گران نیست،بلکه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.شما می‌توانید موکت صنوبر را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا از خانه پالاز کرج تهیه بفرمایید.

موکت صنوبر را در کجا ها استفاده کنیم

شرکت پالاز موکت برای رقابت با موکت‌های هتلی وارداتی ، موکت صنوبر را تولید و عرضه کرده است. موکت صنوبر با داشتن نخ با کیفیت و تراکم بالا برای فضاهای داخلی مانند هتل‌ها،رستوران‌ها و لابی ساختمان‌های مجلل بسیار مناسب است.

ویژگی‌هایی مانند شستشوی راحت باعث شده است که خیال مشتری از بابت نظافت موکت راحت باشد.طرح و رنگ موکت صنوبر باعث می‌شود، طراحان داخلی به راحتی از موکت پالاز طرح صنوبر استفاده کنند و به محیط جلوه‌ای متفاوت بخشند.

برای فضاهای مسکونی نیز موکت صنوبر بسیار ایده آل است و برای کسانی که می‌خواهند از موکت به جای فرش در سالن پذیرایی،نشیمن و حتی اتاق خواب استفاده کنند بسیار مناسب است.

در پایان

موکت پالاز طرح صنوبر یکی از بهترین موکت‌های تولید شده در داخل است.مدلی که از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با موکت های وارداتی و از نظر قیمت مشابه موکت‌های تولیدی داخلی است.

می‌توانید با خیال راحت از موکت پالاز طرح صنوبر در پروژه‌های بزرگ استفاده کنید و مطمئن باشید که موکت صنوبر به فضای شما جلوه ای زیبا و متفاوتی می‌بخشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید