موکت-پالاز-طرح-دالیا

موکت پالاز طرح دالیا | موکتی با کیفیت برای هتل ها و فضاهای تجاری

موکت پالاز طرح دالیا جدیدترین محصول تولید شده توسط شرکت پالاز موکت است. موکت پالاز طرح دالیا یکی از محصولات با کیفیت شرکت پالاز بوده و با طرح و نقشی که این موکت دارد می‌تواند با موکت‌های خارجی رقابت کند و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

اگر شما در صنف هتل داری یا رستوران داری مشغول به فعالیت هستید و برای کف سالن یا اتاق‌های هتل و سالن‌های پذیرایی دنبال یک موکت با کیفیت و درعین حال لوکس و مدرن هستید،موکت پالاز طرح دالیا به عنوان موکت هتلی نظر شما را جلب خواهد کرد.

نوع بافت موکت پالاز طرح دالیا

موکت پالاز طرح دالیا به روش کات پایل بافته می‌شود. شاید اولین چیزی که به ذهنتان خطور کند این باشد که آیا موکت دالیا نرم است؟ بله تا حدودی نرم است ولی به خاطر تراکم بسیار بالا و ارتفاع نخ حدود یک سانتیمتری،نسبتا سفت و خشک زیر پا احساس می‌شود.

دلیل این موضوع هم نوع کاربری موکت دالیا است، موکت دالیا بیشتر برای فضای پرتردد طراحی شده است که در ادامه بیشتر به کاربرد موکت دالیا می‌پردازیم.

همانطور که در ابتدا گفتیم، پالاز موکت طرح دالیا به روش کات پایل بافته شده است. در این روش نخ به صورت گره‌ای و با فشردگی بالا در کنار هم ثابت می‌شود سپس کات شده تا موکت به صورت پرزدار تبدیل شود. اکثر شرکت‌ها برای تولید موکت های نرم و لطیف از روش کات پایل استفاده می‌کنند.

موکت دالیا در عرض 3 متر تولید می‌شود و زیره‌ی آن نیز مانند تمام محصولات پالاز از نمد است که خود نمد عایق مناسبی برای گرما و سرما است. موکت دالیا موکت سنگینی است به گونه‌ای که هر یک متر مربع آن چیزی حدود 2100 گرم است.

جنس نخ موکت پالاز طرح دالیا

پالاز موکت طرح دالیا با نخ پلی‌آمید بافته می‌شود. نخ پلی‌آمید به خاطر فرآیند تولید پیچیده‌تر و مواد اولیه گران‌تر، نسبت به نخ‌های معمولی بازار مانند پلی‌پروپیلن یا اکرولیک، دارای قیمت تمام شده بالاتری است و شرکت‌های بزرگ برای تولید موکت های با کیفیت و گران قیمت از این نخ استفاده می‌کنند.

شاید این سوال به ذهنتان خطور کند که آیا با قیمت بالا، کیفیت موکت‌های تولید شده با این نخ نیز بالا است؟

جواب این سوال آری است. نخ پلی‌آمید یکی از بهترین نخ‌ها برای تولید موکت در سطح جهان به شمار می‌رود و شرکت‌های بزرگ تولید موکت از این نخ استفاده می‌کنند. موکت‌های تولید شده با نخ پلی‌آمید نسبت به موکت‌هایی که با نخ معمولی تولید شده است دارای طول عمر بیشتر، مقاومت بیشتر در برابر ساییدگی و همچنین نظافت و شستشوی راحت‌تری است.

پالاز موکت طرح دالیا نیز به دلیل استفاده از نخ پلی‌آمید در تولید آن، موکت با کیفیت و مقاومی محسوب می‌شود و می‌توانید با خیال راحت از بابت کیفیت این موکت، از آن استفاده کنید.

موکت-پالاز-طرح-دالیا
موکت-پالاز-طرح-دالیا

طرح و رنگ‌بندی موکت دالیا

موکت پالاز مدل دالیا جزء موکت‌های طرح دار شرکت پالاز محسوب می‌شود. طرح موکت دالیا از جمله موکت‌های متفاوت شرکت پالاز و همچنین مدرن‌ترین طرح‌های موکت در بین محصولات پالاز موکت است. این طرح زمینه‌ای نسبتا ابر و بادی دارد که روی این زمینه خطوطی مشخص به صورت ضربدری همدیگر را قطع می‌کنند.

موکت دالیا با این طرح منحصر به فرد برای فضاهای بزرگ که چیدمان زیاد شلوغی ندارند و طرح دیوارهای آن ساده است مناسب است. طراحان دکوراسیون داخلی و معماران می‌توانند از این مدل در طراحی هتل و حتی رستوران های مدرن خود استفاده کنند.

رنگ‌بندی موکت دالیا متاسفانه نقطه ضعف این مدل محسوب می‌شود. پالاز موکت مدل دالیا را به خاطر هزینه بالای تولید و بازاریابی، موکت دالیا را فعلا فقط با سه رنگ قرمز، طوسی و کرم عرضه کرده است.البته رنگها با طرح کاملا مطابقت دارند و شکل زیبایی را به موکت می‌بخشند.

قیمت موکت دالیا

قیمت پالاز موکت مدل دالیا نسبت به دیگر محصولات بازار بالاتر است و آن هم به خاطر کیفیت بالای این موکت است. موکت دالیا در رده بالای قیمتی محصولات پالاز قرار می‌گیرد. قیمت موکت دالیا را می‌توانید از مشاورین خانه پالاز کرج استعلام بگیرید.

فضاهای مناسب برای استفاده از موکت دالیا

موکت دالیا با توجه به قیمت و کیفیت بالایی که دارد، بیشتر برای فضاهای عمومی مانند هتل، رستوران، تالارهای عروسی و… مناسب است تا فضاهای داخلی.

البته این به این معنا نیست که برای فضاهای مسکونی مناسب نیست به دلیل آنکه موکت دالیا به کیفیت بالایی که دارد و البته طرح خاصی که دارد، یکی از بهترین موکت‌ها برای فضای مسکونی است، اما قیمت بالای آن برای فضای مسکونی شاید مقرون به صرفه نباشد.

پالاز موکت مدل دالیا به واسطه خصوصیاتی مانند مقاوم بودن در برابر ساییدگی، شستشوی و نظافت راحت و طرح دار بودن، یکی از بهترین انتخاب برای پوشاندن کف لابی و اتاق هتل‌ها و کف رستوران و تالارهای مجلل پذیرایی است.

با موکت دالیا راه رفتن راحت است و مشکلی بابت حس عدم تعادل ندارید، حرکت چرخ های حمل غذا و ظروف و حتی حرکت چمدان به راحتی روی موکت انجام می‌شود.

نکات مثبت و منفی موکت پالاز طرح دالیا

موکت پالاز مدل دالیا نیز دارای نقاط مثبت و منفی است و در ادامه به صورت مجزا به آنها می‌پردازیم:

نکات مثبت

1.نخ با کیفیت پلی‌آمید 2.مقاومت بالا در برابر ساییدگی و کوبیده شدن 3.شستشو و نظافت راحت 4. تراکم بالا 5. طرح مدرن و منحصر به فرد 6. استفاده از زیره نمد برای موکت 7. موکت سنگین

نکات منفی

1.قیمت بالا 2.رنگ‌بندی محدود 3.عرض محدود به 3 متر است

جمع بندی

موکت پالاز مدل دالیا موکتی با کیفیت، با دوام و شستشوی راحت است و برای مکان‌های پرتردد عمومی مانند هتل‌، رستوران‌ها و سالن‌های مجالس گزینه مناسبی است.

طرح موکت دالیا نظر همه را به خود جلب می‌کند و می‌تواند زینت بخش محیط مسکونی شما نیز باشد. برای مشاوره و انتخاب درست می‌توانید با مجموعه خانه پالاز کرج در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید