موکت-پالاز-طرح-ونوس

موکت پالاز طرح ونوس | موکت ونوس موکتی لوکس و مدرن برای فضاهای داخلی

موکت پالاز طرح ونوس یکی از جدیدترین تولیدات شرکت پالاز موکت است. موکت پالاز طرح  ونوس تراکم بالایی دارد و برای فضاهای هتل و اداری کم تردد مناسب است.

موکت ونوس از نخ با کیفیتی تولید شده است که در برابر کوبیده شدن و سایش مقاوم بوده و همچنین نظافت موکت ونوس راحت وآسان است.

موکت ونوس دارای طرحی منحصر به فرد است و برای افرادی که به دنبال موکت با کیفیت و طرح دار هستند، مناسب است. اگر شما به فکر خرید موکت با کیفیت و طرحدار هستید حتما با ما همراه شوید تا در ادامه با هم به مشخصات موکت ونوس بپردازیم.

جنس نخ موکت پالاز طرح ونوس

موکت پالاز طرح ونوس با نخ پلی‌آمید بافته می‌شود.نخ پلی‌آمید یکی از بهترین نخها برای تولید موکت در جهان به شمار می‌رود. نخ پلی‌آمید با داشتن ویژگی‌هایی منحصربه فردی مانند مقاومت بالا در برابر ساییدگی، نظافت و شستشوی راحت جزء نخ‌هایی است که برای بافت موکت اداری و هتلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نخ پلی‌آمید از مواد مرغوب تهیه شده و فرآیند تولید سخت تر و طولانی‌تری نسبت به نخ‌های دیگر مانند پلی‌پروپیلن دارد به همین دلیل نخی گران قیمت است.

اکثر شرکت‌های بزرگ دنیا که در حال تولید موکت هستند از نخ پلی‌آمید برای تولید محصولات با کیفیت خود استفاده می‌کنند. شرکت پالاز نیز از نخ پلی‌آمید برای تولید بعضی از محصولات با کیفیت خود مانند موکت ونوس استفاده می‌کند.

موکت ونوس به خاطر اینکه با نخ پلی‌آمید بافت شده است، در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارد این به این معنی است که خیلی دیرتر از موکت‌های دیگر کوبیده می‌شود .

بافت، عرض و وزن موکت پالاز طرح ونوس

موکت پالاز طرح  ونوس به روش کات پایل بافته می‌شود. در این روش بافت هنگامی که نخ به صورت فشرده و گره ای در کنار هم قرار می‌گیرند کات می‌شوند و به صورت پرزدار و نرم در می‌آیند.

البته در موکت ونوس نخ‌ها با تراکم بسیار بالایی در کنار هم قرار گرفته است که همین امر باعث شده موکت ونوس، موکتی مستحکم و با دوام باشد.

همین تراکم بالا یکی از مزایای های موکت ونوس است چون با این تراکم کار نظافت و شستشوی موکت بسیار راحت شده است و دغدغه‌های از این بابت خریدار ندارد.

موکت پالاز مدل ونوس با عرض 3 متر بافته می‌شود و بزرگترین طول هر طاقه 12 متر است. وزن موکت ونوس در هر یک متر مربع 2100 گرم است که این وزن برای یک موکت بسیار ایده ال است .

با این وزن بالایی که موکت ونوس دارد هنگام قرار گرفتن در فضاهای داخلی با ابعاد بزرگ دیگر احتیاج به استفاده چسب نیست و موکت به واسطه‌ی وزن زیاد ثابت می‌ماند.

موکت-پالاز-طرح-ونوس
موکت-پالاز-طرح-ونوس

طرح و رنگ بندی موکت پالاز طرح ونوس

موکت پالاز مدل ونوس دارای طرح کوچک و مدرن است. یک مربع و مثلث کوچک که در داخل هم قرار گرفته و با فاصله‌ای حدودا 40 سانتی متری همین طرح تکرار شده است. این طرح مدرن و خلوت باعث شده به عنوان یک موکت هتلی برای فضاهای داخلی هتل گزینه ای مناسب باشد.

رنگهای موکت ونوس زنده و جذاب بوده ،اما تعداد اندک رنگ‌بندی موکت ونوس تنها نقطه ضعف این موکت است. موکت ونوس فقط شامل چهار رنگ است که این رنگها شامل قرمز، نوک مدادی ، قهوه‌ای و سرمه‌ای است.

طرح و رنگبندی موکت ونوس به گونه‌ای طراحی شده است که سادگی و مدرن بودن آن باعث می‌شود که طراحان از این موکت برای سالن های پذیرایی و لابی و حتی اتاق‌های هتل‌ها استفاده کنند.

قیمت و خرید موکت ونوس

موکت پالاز مدل ونوس به دلیل کیفیت بالای نخ و همچنین نوع بافت آن موکت گران قیمتی است و در بین محصولات پالاز جزء موکتی با قیمت بالا است. البته قیمت موکت ونوس نشان دهنده کیفیت بالای این موکت است و خریدار از هر لحاظ با خیال راحت می‌تواند از موکت ونوس استفاده کند.

نکات مثبت و منفی موکت پالاز طرح ونوس

موکت پالاز مدل ونوس هم مانند تمام محصولات پالاز دارای نقاط ضعف و مثبتی است که در ادامه به صورت تیتر وار به آن می‌پردازیم:

نکات مثبت

1.بافته شده با نخ با کیفیت پلی‌آمید(نایلیون) 2.تراکم بسیار بالا 3. بافت نسبتا نرم 4. شستوشو و نظافت بسیار راحت 5. طرح ساده و مدرن 6.وزن زیاد موکت

نکات منفی

1. قیمت بالا 2. رنگبندی محدود 3. عرض موکت محدود به 3 متر است

در پایان

موکت پالاز طرح ونوس یکی از جدیدترین مدل‌های شرکت پالاز است. جنس نخ خوب و با کیفیت، شستشو و نظافت راحت در کنار تراکم و نوع بافت کات پایل باعث شده موکت ونوس برای مکانهای عمومی مانند هتل‌ها و سالن‌های پذیرایی بزرگ بسیار مناسب باشد.

همچنین موکت ونوس برای فضاهای مسکونی نیز گزینه مناسبی است.با انتخاب موکت ونوس زیبایی و حس لوکس بودن را برای محیط داخلی خود به ارمغان می‌آورید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید