موکت پالاز طرح شبنم

موکت پالاز طرح شبنم; موکتی با طرح گلیم

موکت پالاز طرح شبنم با نخی ارزان و با کیفیت تولید شده است.شیوه بافت موکت شبنم به گونه‌ای است که فشرده بوده و مقاومت بالایی در برابر رفت و آمد با کفش دارد.

نوع بافت موکت شبنم این خصوصیت را به موکت می‌دهد که بسیار راحت جارو کشیده شده و تمیز شود و حتی قابلیت شستشوی بالایی دارد.

رنگ بندی موکت شبنم بسیار زیاد است و دو نوع رنگ هم خانواده در بافت موکت استفاده شده است که این امر باعث می‌شود رنگ بندی موکت پالاز طرح شبنم بسیار چرک تاب و همچنین اسپرت باشد.

خصوصیات موکت پالاز طرح شبنم باعث شده یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در محیط های اداری، سالن‌های پذیرایی ، کنفرانس و البته فضاهای پر رفت و آمد و اتاق کار داخل منزل باشد.

جنس نخ موکت پالاز طرح شبنم

موکت پالاز طرح شبنم با نخ پلی پروپیلن تولید شده است .نخ پلی پروپیلن یکی از ارزان‌ترین و متداو‌ترین نخ‌های تولید موکت در ایران است.

از ویژگی های مهم نخ پلی پروپیلن می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و شستشو باشد.البته همانطور که اشاره کردیم نخ پلی پروپیلن به خاطر فرآیند تولید آسان و کم هزینه ، آن را به یکی از نخ‌های محبوب در بافت موکتهای ارزان قیمت تبدیل کرده است.

بافت موکت پالاز طرح شبنم

موکت پالاز طرح شبنم با شیوه لوپ پایل بافته می‌شود.این شیوه بافت یکی از رایج‌ترین نوع بافت موکت محسوب می‌شود.

در بافت لوپ پایل نخ به صورت حلقه حلقه در کنار هم قرار می‌گیرد.این حلقه‌ها در انواع مختلف موکت دارای ضخامت و تراکم‌های متفاوتی است.

این ویژگی‌های بافت موکت با روش لوپ پایل باعث شده که موکتهای بافته شده با این روش دارای مقاومت بالایی در برابر کوبیده شدن داشته باشند.

موکتهای بافت شده به شیوه لوپ پایل و با نخ پلی پروپلین یکی از مقاوم‌ترین موکت‌ها در برابر رفت و آمد زیاد، حتی با کفش باشند.

موکت پالاز مدل شبنم نیز به شیوه لوپ پایل و با نخ پلی پروپیلن بافته شده است.برای توضیح بیشتر به این نکته اشاره کنیم که راه رفتن با انواع کفش،حتی کفش پاشنه‌دار روی موکت شبنم احساس آرامش و راحتی را انسان منتقل می‌کند.

رنگ‌بندی موکت پالاز طرح شبنم

رنگ‌بندی موکت مدل شبنم دارای تنوع بالایی است. موکت شبنم به گونه‌ای است که از دو نوع نخ با رنگ‌های هم خانواده و در بعضی مدل نخ‌های با رنگ متضاد استفاده شده است.

این نوع رنگ‌بندی باعث می‌شود موکت پالاز مدل شبنم بسیار چرک تاب و همچنین اسپرت باشد،که افراد دارای سلیقه های مختلف در انتخاب رنگ را به خود جلب کند.

به این نکته هم اشاره کنیم که این نوع رنگ‌بندی باعث می‌شود که نصب مدل شبنم بسیار راحت شود و به خاطر استفاده دو نوع نخ با رنگ متفاوت درز موکت هایی که کنار هم قرار می‌گیرد مشخص نشود و موکت شبنم یکدست به نظر برسد.

رنگ‌بندی موکت پالاز طرح شبنم
رنگ‌بندی موکت پالاز طرح شبنم

موکت پالاز طرح شبنم برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

موکت شبنم با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند گزینه خوبی برای سالن‌های بزرگ آمفی تئاتر،کنفرانس و سالن های پذیرایی بزرگ باشد.

البته نباید موکت شبنم را به محیط اداری محدود کنیم .موکت شبنم به خاطر رنگ‌های قابل تطبیق با هر دکوراسیونی ،یکی از گزینه‌های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی مدرن محسوب می‌شود.

موکت پالاز طرح شبنم به خاطر نوع بافتی که دارد فرش روی آن سر نمی‌خورد و جابجا نمی‌شود،همین نکته باعث می‌شود موکت شبنم یکی از گزینه‌ها برای موکت زیر فرش باشد.

در پایان

موکت پالاز طرح شبنم با بافت لوپ و فشرده‌ای که دارد و همچنین جنس نخ آن با قابلیت شستشوی آسان ورنگ‌بندی متنوع و چرک تاب، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محیط های پر رفت و آمد خانگی و اداری و حتی تجاری مثل مغازه‌ها و لابی مجتمع‌ها است.

برای خرید موکت پالاز طرح شبنم با مراجعه یا تماس با خانه پالاز کرج از مشاوران ما در این زمینه مشاوره بگیرید.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید