پالاز موکت طرح پتینه

موکت پالاز طرح پتینه | موکت پتینه مناسب فضاهای هتلی و اداری

موکت پالاز طرح پتینه یکی از طرح‌های جدید شرکت پالاز است. موکت پتینه جزء موکت‌های اداری و هتلی شرکت پالاز قرار می‌گیرد.

موکت پالاز طرح پتینه به خاطر طرح متفاوت و همچنین جنس و نوع بافت با کیفیت آن برای محیط‌های اداری و حتی هتل‌ها نیز مناسب است و می‌تواند نقش و کیفیت متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد. در ادامه به توضیح بیشتر موکت پتینه می‌پردازیم.

جنس نخ موکت پالاز طرح پتینه

پالاز موکت طرح پتینه با نخ پلی‌آمید بافته می‌شود. نخ پلی‌آمید یکی از بهترین نخ‌ها برای تولید موکت در جهان است و شرکت‌های بزرگ دنیا که در تولید موکت فعالیت دارند، محصولات درجه یک خود را با نخ پلی‌آمید تولید می‌کنند.

نخ پلی‌آمید به خاطر مواد اولیه مرغوب و همچنین نحوه تولید پیچیده‌ی آن ، نخ گران قیمتی محسوب می‌شود و موکت‌هایی که با نخ پلی‌آمید بافته می‌شوند به نوعی قیمت بالایی دارند.

نوع بافت موکت پتینه

موکت پتینه طرح پالاز به روش لوپ پایل بافته می‌شود. در این روش نخ‌ها به صورت گره‌ای و فشرده در کنار هم قرار می‌گیرند و موکت را شکل می‌دهند. این روش یکی از متداول ترین روش‌ها برای تولید موکت است. موکت‌هایی که به روش کات پایل بافته می‌شوند، عموما به خاطر تراکم قابل قبول و منسجم بودن، برای محیط‌های اداری مناسب هستند.

طرح و رنگ‌بندی موکت پالاز طرح پتینه

طرح موکت پتینه یکی از نقاط قوت این موکت است. طرح موکت پتینه همانطور که از اسم آن مشخص است، به صورت لکه های نا متوازن است که به صورت کم رنگ و پرنگ در کنار هم قرار گرفته‌اند و یک موکت مینیمال را شکل داده اند. این طرح در وسعت بزرگ بسیار زیبا است و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.

رنگ‌بندی موکت پتینه فقط شامل چهار رنگ است و این می‌تواند نقطعه ضعف این موکت باشد. البته رنگ‌بندی با رنگهای روز و با کیفیت باعث شده که اکثر افراد با سلیقه‌های متفاوت یکی از رنگ‌های موکت پتینه را انتخاب کند.

موکت-پالاز-طرح-پتینه
موکت-پالاز-طرح-پتینه

قیمت موکت پالاز طرح پتینه

قیمت پالاز موکت طرح پتینه به خاطر کیفیت بالای نخ پلی‌آمید، نسبت به مدل‌های مشابه خود قیمت بالاتری دارد. شما می‌توانید برای استعلام قیمت و همچنین خرید موکت پتینه به خانه پالاز کرج مراجعه کنید. همکاران ما با داشتن اطلاعات کامل موکت‌های پالاز و ارائه اطلاعات شما را در انتخاب موکت مورد نظرتان همراهی می‌کنند.

نقاط مثبت و منفی موکت پتینه

موکت پتینه نیز مانند تمام محصولات دیگر دارای نقاط مثبت و منفی است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم:

نقاط مثبت

1.تولید شده با نخ پلی‌آمید

2.طرح منحصر به فرد و به روز

3.بافته شده به روش لوپ پایل

4.زیره نمد

نقاط منفی

1.قیمت بالا

2.رنگبندی محدود

فضاهای مورد استفاده از موکت پتینه

موکت پالاز طرح پتینه به خاطر اینکه به روش لوپ پایل بافته شده است برای محیط‌های اداری مناسب است. با کفش به راحتی می‌توان روی موکت پتینه قدم گذاشت، بدون آنکه احساس عدم تعادل به انسان دست دهد.

به خاطر نخ پلی‌آمید به راحتی جارو وشستشو می‌شود و همچنین راحت می‌توان چرخ‌های دستی و حتی صندلی چرخ دار را روی آن حرکت داد.

این عوامل باعث می‌شود موکت پتینه برای مکان‌هایی مانند سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن سینما، محیط هتل و هرجایی که تردد بالایی دارد و شما احتیاج به موکتی دارید که هم مستحکم باشد و هم باکیفیت از موکت پتینه استفاده کنید.

این به این معنی نیست که برای محیط مسکونی مناسب نباشد. برای سالن‌های بزرگ با چیدمان اسپرت و حتی موکت برای آشپزخانه نیز از موکت پتینه می‌توان استفاده کرد.

جمع بندی

اگر دارای کسب و کار رستوران یا هتل هستید یا دفتر و فروشگاه کوچکی را اداره می‌کنید، می‌توانید از موکت پتینه برای متفاوت کردن فضای خود استفاده کنید و نگرانی بابت استحکام و نظافت آن نداشته باشید. ما در خانه پالاز کرج آماده راهنمایی و مشاوره شما در انتخاب موکت پالاز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید