موکت پالاز طرح پونه

موکت پالاز طرح پونه بهترین انتخاب برای فضاهای اداری

موکت پالاز طرح پونه یکی از پرفروش‌ترین موکت‌های اداری تولید پالاز موکت است.موکت پونه به خاطر جنس نخ و بافت گره‌ای و فشرده‌ای که دارد و همچنین رنگ بندی خوب و چرک تاب آن ،گزینه خوبی برای فضاهایی است که با کفش رفت وآمد می‌شود و تردد بالایی دارد.

موکت پالاز طرح پونه در تالارهای پذیرایی و سالن‌های آمفی تئاتر نصب شده و بیشتر کارفرمایان رضایت کاملی از این موکت دارند.

جنس نخ موکت پونه

موکت پالاز طرح پونه با نخ پلی پروپیلن بافته شده است.نخ پروپیلین یکی از نخ‌های متداول و ارزان قیمت برای تولید موکت است.

از دلایل استفاده از نخ پروپیلن در موکت پالاز مقاومت آن در برابر سایش و کوبیدگی است به همین دلیل این طرح برای فضاهای اداری و هتلی که پر تردد است گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

دلیل ارزان بودن نخ پلی پروپیلن کیفیت پایین نخ نیست،بلکه علت آن فراوانی مواد اولیه و سهولت در تولید نخ پلی پروپیلن است.از ویژگی‌های نخ پروپیلن می‌توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت اشاره کرد.

نوع بافت موکت پونه

موکت پالاز طرح پونه به روش لوپ پایل بافته می‌شود.در بافت لوپ پایل ،همانطور که از اسم آن مشخص است نخ به صورت گره ای و فشرده در کنار هم قرار می‌گیرد.

این شیوه بافت باعث شده که موکت‌هایی که با این روش تولید می‌شوند،مقاومت بالایی در برابر رفت آمد ،نظافت وکوبیده شدن داشته باشند.

باید توجه کنید که این موکت چون زبر بوده و از موکت‌های پرزدار نیست برای محیط های کاری و اداری و همچنین ورودی‌های هتل مناسب هست به همین دلیل این موکت برای اتاق کودک مناسب نیست.

رنگ بندی موکت پالاز طرح پونه

موکت پالاز طرح پونه دارای رنگ‌های متنوع و جذابی است.دررنگ آمیزی موکت پونه از دو نوع رنگ نخ استفاده می‌شود که این امر باعث شده موکت پونه ظاهری چرک تاب داشته باشد.البته این نوع رنگ آمیزی در موکت پونه و نصب آن در فضا های بزرگ کف‌پوشی یکدست را به نمایش می‌گذارد.

رنگ بندی موکت پالاز طرح پونه
رنگ بندی موکت پالاز طرح پونه

موکت پونه برای چه مکان هایی مناسب است

اگرشما به دنبال موکت هتلی برای قسمت ورودی یا راهروهای آن هستید یا برای سالن کنفرانس می‌گردید، بدون شک اولین پیشنهاد ما به شما موکت پالاز طرح پونه است.

موکت پونه به خاطر مقاومت بالا در برابر کوبیده شدن برای فضاهای اداری کوچک و بزرگ مناسب است.البته به خاطر رنگ‌های نسبتا خوب برای فضاهای مسکونی نیز می‌تواند گزینه خوبی باشد.یکی از ویژگی‌های خوب موکت پونه برای فضاهای مسکونی این است که فرش روی موکت به اصطلاح سر نمی‌خورد و موکت ثابت می‌ماند.

قیمت موکت پالاز طرح پونه

قیمت موکت پالاز طرح پونه بسیار مقرون به صرفه است.با مرور مشخصات موکت پونه و نگاهی به قیمت رقبای موکت پونه متوجه می‌شوید قیمت موکت پونه مناسب و ارزان است.شما می‌توانید بهترین قیمت موکت پالاز طرح پونه را از خانه پالاز کرج بخواهید.

در پایان

موکت پالاز طرح پونه به خاطر دوام بالای موکت، یکی از محبوب‌ترین موکت های بافته شده توسط پالاز موکت است. موکت پونه برای افرادی که می‌خواهند کف فضای بزرگ اداری وتجاری را با موکتی با کیفیت و قیمت مناسب پوشش دهند،انتخاب مناسبی است.موکت پالاز طرح پونه به عنوان موکت زیر فرشی نیز بسیار کارآمد وخوب است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید