موکت-پالاز-طرح-بوریا

موکت پالاز طرح بوریا | موکت طرح‌دار پالاز

موکت پالاز طرح بوریا یکی از مدل موکت شرکت پالاز است.موکت بوریا دارای بافتی به هم پیوسته و مقاوم در برابر کوبیده شدن است. موکت پالاز مدل بوریا با نخی ارزان و با کیفیت بافته شده است.طرح و رنگ‌بندی موکت بوریا بسیار متفاوت‌تر از مدل‌های دیگر شرکت پالاز است. طرح چهار خانه‌ای که در ذهن معماری قدیمی را تداعی می‌کند ودر کنار رنگ‌بندی بسیار جذاب و مدرن باعث موکت پالاز طرح بوریا به یکی از مدل‌های طرح دار جذاب تبدیل بشود. موکت بوریا را می‌توان در فضاهای اداری و حتی به خاطر طرح ورنگ بندی موکت بوریا،در فضاهای مسکونی استفاده کرد.

جنس نخ موکت پالاز طرح بوریا

پالاز موکت طرح بوریا یکی از مدل‌های طرح دار شرکت پالاز است.موکت بوریا با نخ پلی پروپیلین بافته شده است. نخ پروپیلین به خاطر قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، یکی از نخ‌های پر طرفدار در تولید موکت محسوب می‌شود.نخ پلی پروپیلین استفاده شده در موکت بوریا مقاوم دربرابر رطوبت و مواد خارجی است.

نوع بافت موکت بوریا

موکت پالاز طرح بوریا با روش لوپ پایل بافته شده است.در این نوع روش، نخ به شکل حلقه‌هایی به هم پیوسته به صورت فشرده در کنار هم قرار می‌گیرند. از مزیت‌های بافت لوپ می‌توان به مقاومت بالا و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد.موکت بوریا به دلیل اینکه با بافت لوپ بافت شده،شستشوی و جاروکردن راحتی دارد و به راحتی تمیز می‌شود. زیره موکت پالاز مدل بوریا همانند مدل‌های دیگر شرکت پالاز ،از جنس نمد است.همین امر باعث می‌شود موکت‌های پالاز که مدل بوریا نیز یکی از آنها است، عایق خوبی در برابر سرما و گرما باشند.

طرح و رنگ‌بندی موکت پالاز طرح بوریا

موکت پالاز طرح بوریا دارای رنگ‌بندی زیادی است.در بافت موکت بوریا از دو نوع نخ با رنگ‌های مختلف استفاده شده است که باعث ایجاد طرح مربعی شکل می‌شود. البته این نوع رنگ آمیزی، زیبایی موکت بوریا را دو چندان کرده و باعث شده است که این موکت علاوه بر طراحی کلاسیک،نمایی مدرن به محیط ببخشد.در انتخاب رنگ موکت بوریا سعی شده رنگهای واضح و جذابی انتخاب شود.
موکت-پالاز-طرح-بوریا
موکت-پالاز-طرح-بوریا

موکت پالاز مدل بوریا را کجا استفاده کنیم؟

موکت بوریا با بافت لوپ و نخ پروپیلنی که در آن استفاده شده بسیار در برابر رفت و آمد حتی با کفش مقاوم است و این ترکیب نخ و بافت باعث سهولت در تمیز کردن موکت بوریا می‌شود. این امکان وجود دارد که موکت پالاز مدل بوریا را در مکان‌های اداری یا تجاری پر رفت وآمد مثل مغازه ،فروشگاه و حتی سالن کنفرانس استفاده کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که موکت بوریا برای فضای مسکونی نیز بسیار کارآمد و زیبا است.مثلا برای فضای اتاق کار و یا محیطی با دکور خاص در منزل موکت بوریا انتخابی ایده آل است. در ضمن شما می‌توانید با برش و دوردوزی موکت بوریا درابعاد دلخواه،آن‌ را به عنوان فرش یا قالیچه استفاده کنید.

در پایان

پالاز موکت طرح بوریا یکی از مدل‌های طرح دار شرکت پالاز است که با طراحی جذاب و منحصر به فرد، زیبایی بخش فضای شما است.جنس نخ موکت بوریا مستحکم و بافتی به هم پیوسته دارد که بهترین انتخاب برای مکان های پر تردد اداری و حتی مسکونی است.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید