کاغذ-دیواری-پالاز

کاغذ دیواری پالاز | معرفی کاغذ دیواری‌های پالاز

امروزه کاغذ دیواری پالاز یکی از پر مصرف‌ترین و محبوب‌ترین متریال‌ها برای دیوار محسوب می‌شود.نصب آسان و سریع، قابل شستشو بودن و از همه مهم‌تر طرح و رنگ‌های بی‌نهایت زیبا و متنوع، کاغذ دیواری پالاز را به یکی از پر کاربردترین کالا در صنعت دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است.

شرکت پالاز یکی از بزرگ‌ترین شرکتها در تهیه و توزیع کاغذ دیواری در ایران است.تنوع بالا در طرح و رنگ، کیفیت قابل قبول، قابل شستشو بودن و از همه مهمتر قیمت مناسب از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری های شرکت پالاز است.

از کاغذ دیواری پالاز بیشتر بدانیم

امروزه زمان یکی از مهمترین عوامل موثر در تغییرات و بازسازی محیط‌های مسکونی و اداری است.اکثر افراد می‌خواهند در کمترین زمان بیشترین تغییر را در محیط مسکونی و کار خود ایجاد کنند.

در فضای داخلی ساختمان، دیوارها سطوحی هستند که بیشترین دید را دارند.پس می‌توان با تغییر در سطوح دیواربه وسیله متریال‌هایی مانند کاغذ دیواری، دیوار‌پوش و انواع رنگ، بیشترین تغییر را در محیط ایجاد کرد.

کاغذ دیواری به دلیل نصب بسیار سریع و تنوع زیاد در طرح و مدل و در اکثر اوقات قیمت پایین تر از متریال‌هایی مانند رنگ و دیوارپوش، بهترین انتخاب برای سطوح دیوار است.

البته کاغذ دیواری مزایای مهم دیگری مانند فرآیند نصب سریع بدون ایجاد بوی نامطبوع نسبت به رنگ که باعث شده افرادی که به بوی بد مواد شیمیایی داخل رنگ حساسیت دارند به سمت استفاده از کاغذ دیواری تمایل داشته باشند.

کاغذ دیواری‌های شرکت پالاز دارای کمترین مواد شیمیایی هستند و از استانداردهای بهداشتی برخوردار هستند.

جنس کاغذ دیواری های شرکت پالاز

کاغذ دیواری پالاز به صورت کلی از سه لایه اصلی دکوراتیو، لایه زیرین دکوراتیو و لایه محافظ که روی لایه دکوراتیو قرار می‌گیرد، تشکیل می‌شود.لایه دکوراتیو در واقع طرح و رنگ کاغذ دیواری رو مشخص می‌کند، لایه زیر دکوراتیو که معمولا از جنس کاغذ و حتی پارچه است و لایه محافظتی که روی لایه دکوراتیو قرار می‌گیرد و از جنس وینیل است.

کاغذ-دیواری-پالاز
کاغذ-دیواری-پالاز

ویژگی‌های کاغذ دیواری های پالاز

شرکت پالاز سعی کرده است از شرکت های معتبر و شناخته شده در سطح جهان کاغذ دیواری به روز و با کیفیت تهیه کند.

تمام کاغذ دیواری های شرکت پالاز قابل شستشو هستند وشما می‌توانید با پارچه نم دار کاغذ را تمیز کنید.البته به خاطر لایه محافظتی که روی کاغذ دیواری قرار دارد به ندرت گرد و خاک را به خود جذب می‌کند.

کاغذ دیواری به گونه‌ای است که ترک‌های ریز دیوار که با مرور زمان به وجود می‌آید را پوشش می‌دهد و دیگر لازم نیست هر سال به ترمیم و پوشش ترک‌های آن بپردازید.کاغذ دیواری پالاز در برابر خش‌های سطحی و ضربه مقاوم است و به سادگی پاره نمی‌شود.

کاغذ دیواری‌های پالاز ماندگاری بالایی دارند و در برابر نور خورشید مقاوم هستند و اگر از نظر فیزیکی اتفاقی رخ ندهد، کاغذ دیواری سالیان سال روی دیوار باقی می‌ماند.

از مهمترین ویژگی کاغذ دیواری‌های پالاز طرح‌های بسیار متنوع و رنگ‌بندی آن است و با هر سلیقه‌ای می‌توان طرح و مدلی از کاغذ دیواری پالاز را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های کاغذ دیواری نصب راحت و سریع است.برای مثال شما می‌توانید دیوارهای یک منزل مسکونی 100 متری را در یک روز کاغذ دیواری کنید.چسب کاغذ دیواری بر پایه آب است و هیچ گونه بو و حساسیتی بوجود نمی‌آورد و می‌توانید چسب‌های باقی مانده روی کاغذ را با اسفنج نم دار تمیز کنید.

قیمت کاغذ دیواری‌های پالاز

شرکت پالاز دارای مجموعه از کاغذ دیواری‌های مختلف از نظر کیفیت و قیمت است.شما می‌توانید از قیمت پایین تا قیمت‌های بالا از انواع آلبوم‌های کاغذ دیواری در طرح و مدل‌های مختلف را در خانه پالاز کرج انتخاب کنید.

ضخامت و جنس کاغذ دیواری، نوع وینیل برای لایه محافظ در کاغذ دیواری وعرض کاغذ دیواری از مهمترین عوامل در تعیین قیمت کاغذ دیواری است.

کاغذ دیواری پالاز را در کجا استفاده کنیم؟

کاغذ دیواری پالاز روی سطح همه دیوار‌های گچی و رنگی قابل نصب است البته چون برای نصب کاغذ دیواری باید سطح دیوار صاف باشد، در بعضی از دیوارها به خاطر حفره‌ها و ترک‌های کوچک باید زیر سازی انجام شود.

برای نصب کاغذ دیواری بر روی دیوارهایی که داری نم هستند، باید ابتدا دلیل نم دیوار را بر طرف کرد و بعد از خشک شدن دیوار و انجام زیر سازی، دیوار را برای نصب کاغذ دیواری آماده کنیم.

در دیوارهایی که کاغذ دیواری دارد و مجدد می‌خواهید کاغذ دیواری با طرح جدید نصب کنید، ابتدا باید کاغذهای قدیمی کنده شود و بعد مراحل آماده سازی روی دیوار انجام شود و کاغذ دیواری های جدید نصب شود.

این مراحل برای دیوارهایی که پتینه شده اند نیز باید انجام شود.بر روی دیوارهایی که کاشی شده اند کاغذ دیواری قابل اجرا نیست و حتما باید این دیوارها زیر سازی شده و بعد کاغذ دیواری شود.

شما می‌توانید در تمام فضا های داخلی مسکونی و اداری از کاغذ دیواری پالاز استفاده کنید. با انتخاب درست می‌توانید اتاق کوچکی را بزرگتر نشان دهید یا راهرو با سقف کوتاه را بلند تر نشان دهید و حتی محیط را به فضای آرامش بخشی تبدیل کنید.

این موارد گوشه‌ای از کاربرد کاغذ دیواری است و شما با راهنمایی طراحان داخلی و اعمال سلیقه‌ی خود فضاهای داخلی خود را به معنی واقعی دگرگون کنید.

شرکت پالاز طرح‌های متنوع کاغذ دیواری برای اتاق نوزاد که از مواد غیر سمی تولید شده است را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما با خیال راحت بهترین طرح کاغذ دیواری را برای اتاق نوزاد خود انتخاب بفرمایید.

در پایان

شرکت پالاز یکی از بزرگترین مجموعه‌های کاغذ دیواری در ایران را دارد. تمام مدل‌های کاغذ دیواری دارای کیفیت خوب، ضد آب و قابل شستشو است.

می‌توانید با هر سلیقه و برای استفاده در فضاهای مختلف، از بین هزاران مدل از کاغذ دیواری های پالاز یکی را انتخاب می‌کنید.

برای راهنمایی و پاسخ به سئوالات، شما عزیزان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید