موکت-خزان

موکت پالاز طرح خزان | ویژگی‌های موکت طرح خزان

موکت پالاز طرح خزان یکی از مدل‌های طرح‌دار شرکت پالاز است.طرحی محو با رنگ‌بندی شاد باعث شده است که موکت خزان برای اتاق خواب و فضای نشیمن خصوصی بسیار مناسب باشد. موکت خزان در برابر کوبیده شدن مقاوم است ونظافت تقریبا آسان و راحتی دارد و به همین علت موکت خزان را در محیط اداری نیز استفاده می‌کنند.

جنس نخ موکت پالاز طرح خزان

پالاز موکت طرح خزان با نخ پلی آمید بافته می‌شود.نخ پلی آمید(نایلون)یکی از نخ‌های با کیفیت برای تولید موکت است و شرکتهای معتبر در سطح دنیا از این نخ برای تولید موکت استفاده می‌کنند.از خصوصیات نخ پلی آمید که موکت خزان نیز با آن تولید شده است می‌توان به مقاومت بالا در برابر کوبیده شدن و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد.

نوع بافت موکت پالاز طرح خزان

پالاز موکت طرح خزان به روش لوپ پایل بافته می‌شود.در این نوع بافت نخ به صورت گره‌های بهم فشرده در کنار هم قرار می‌گیرند.با این شیوه موکت‌های بافته شده با روش لوپ پایل ،در برابر رفت و آمد با کفش مقاوم است .موکت خزان که با روش لوپ پایل تولید می‌شود شستشو و نظافت راحتی دارند.

موکت طرح خزان دارای زیره نمدی بوده و جنس نخ پلی آمید این موکت آن را به یکی از با کیفیت‌ترین موکت‌های پالاز تبدیل کرده است.

طرح و رنگ‌بندی موکت خزان

رنگ‌بندی موکت پالاز مدل خزان دارای تنوع بسیار زیادی است و می‌توانید با هر نوع سلیقه‌ای یکی از رنگ‌های موکت خزان را انتخاب کنید.طرح موکت خزان محو است و در روی زمینه‌ای پتینه‌ای شکل قرار می‌گیرد .

موکت پالاز طرح خزان در رنگ‌بندی‌های مشکی، قهوه‌ای روشن و تیره و همچنین بنفش در بازار موجود است.

طرح و رنگ‌بندی موکت خزان
طرح و رنگ‌بندی موکت خزان

موکت پالاز طرح خزان برای چه فضاهایی مناسب است؟

پالاز موکت مدل خزان به خاطر کیفیت بالا و طرح دار بودن آن برای فضاهای داخلی پر رفت و آمد مثل اتاق کار یا اتاق خواب و آشپزخانه مناسب است.البته به خاطر بافته شدن به روش لوپ پایل ،برای محیط های اداری کم رفت آمد نیز مناسب است.

قیمت موکت پالاز طرح خزان

قیمت پالاز موکت طرح خزان جزء موکت‌های ارزان شرکت پالاز است و شما می‌توانید بهترین قیمت موکت خزان را از خانه پالاز کرج بخواهید.

در پایان

موکت خزان دارای طرح‌های ساده و زیبا است و در کنار رنگ‌های شاد گزینه بسیار خوبی برای اتاق خواب است.حتی اگر به دنبال موکتی برای اتاق‌های هتل و یا سالن رستوران هستید می‌توانید پالاز موکت طرح خزان را انتخاب کنید و نگرانی بابت نظافت و شستشوی موکت خزان نداشته باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید