موکت پالاز طرح زیبا

موکت پالاز طرح زیبا | موکت زیبا ارزان‌ترین موکت پرز دار پالاز

موکت پالاز طرح زیبا موکتی نرم و با قیمت بسیار مناسب برای اتاق و نشیمن  ایده‌آل است.موکت زیبا نسبتا جزء طرح‌های جدید شرکت پالاز است.از ویژگی‌های موکت پالاز طرح زیبا می‌توان به بافتی نرم و لطیف در کنار رنگ‌بندی متنوع  آن اشاره کرد.

نخ موکت زیبا

موکت پالاز طرح زیبا با نخ ارزان قیمت پلی پروپیلن بافته شده است .ثبات رنگ و مقاومت در برابر رطوبت و مواد خارجی از مهمترین ویژگی‌های نخ پلی پروپیلن است.نخ پلی پروپیلن به خاطر مواد ارزان و سهولت در تولید، یکی از نخ‌های پر کاربرد در تولید موکت به حساب می‌آید.

 بافت موکت پالاز طرح زیبا

پالاز موکت طرح زیبا به روش کات پایل بافته می‌شود.در بافت کات پایل نخ به صورت گره و دارای یک ضخامت مشخص است که در کنار هم قرار می‌گیرد، سپس برش خورده و به صورت پرزدار تبدیل می‌شود.

موکت‌های کات پایل همگی در دسته موکت‌های  پرز دار قرار می‌گیرند و فقط ارتفاع پرز موکت است که این موکتها را از هم متمایز می‌کند.موکت پالاز طرح زیبا نرمی و راحتی قابل قبولی دارد.

بافت موکت پالاز طرح زیبا
بافت موکت پالاز طرح زیبا

رنگ‌بندی موکت زیبا

پالاز موکت طرح زیبا دارای رنگ بندی نسبتا خوبی است.رنگ‌های زیبا و شاد در کنار شفافیت بالا در رنگ باعث جذابیت موکت زیبا شده است.رنگ های متنوع و لطیف که با هر دکور و چیدمانی می‌توان ترکیب کرد.

قیمت موکت پالاز طرح زیبا

قیمت پالاز موکت طرح زیبا در واقع پایین‌ترین قیمت در بین موکت‌های پرز بلند شرکت پالاز است.قیمت پایین موکت زیبا در کنار کیفیت قابل قبول این موکت ،باعث شده موکت زیبا جزء پر فروش‌ترین‌های موکت شرکت پالاز قرار بگیرد.

مجموعه ما همواره سعی دارد قیمت موکت های شرکت پالاز را با پایین ترین قیمت ممکن به شما دوستان ارائه کند .قیمت موکت پالاز طرح زیبا معادل متری 127.500 است که از خانه پالاز کرج می‌توانید تهیه بفرمایید.

موکت پالاز طرح زیبا برای چه مکان‎‌هایی مناسب است؟

پالاز موکت طرح زیبا برای مکان‌های داخلی مسکونی پیشنهاد می‌شود.برای اتاق خواب، نشیمن و حتی آشپزخانه خوب است.جنس زیره موکت زیبا نمد است و این باعث شده موکت زیبا عایق خوبی در برابر سرما و سروصدا باشد.شما می‌توانید موکت زیبا را حتی به عنوان قالیچه استفاده کنید و حتما لزومی ندارد کل فضای شما رو پوشش دهد.

در پایان

پالاز موکت طرح زیبا در واقع برادر کوچکتر موکت پالاز طرح کات‌بی است .قیمت مناسب‌تر در برابر تراکم و ضخامت کمتر از تفاوت اصلی با مدل کات‌بی است.موکت زیبا ارزان‌ترین موکت پرز دار شرکت پالاز است و شما می‌توانید با قیمت کم سطح اتاق و نشیمن خود را موکت پهن کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید