موکت پالاز طرح ساج

موکت پالاز طرح ساج | موکت پارکتی پالاز

موکت پالاز طرح ساج یکی از جدیدترین مدل‌های شرکت پالاز است.موکت ساج از جمله موکت‌هایی است که با نخی با کیفیت و با دوام تولید شده است.موکت ساج شستشو ونظافت راحتی دارد و برای مکان‌های اداری کوچک بسیار مناسب است.

جنس نخ موکت پالاز طرح ساج

موکت پالاز طرح ساج با نخ پلی پروپیلن بافته شده است.نخ پروپیلن از جمله نخ‌هایی است که شرکت‌های بزرگ تولید موکت از آن استفاده می‌کنند. نخ پروپیلین به خاطر راحتی در تولید و مواد اولیه ارزان قیمت، نخی مناسب برای تولید موکت‌های ارزان قیمت است.

بافت موکت ساج

موکت پالاز طرح ساج به روش متداول لوپ پایل تولید شده است.موکت‌هایی که به روش لوپ پایل بافته می‌شود در برابر کوبیده شدن مقاوم هستند و به خاطر پیوستگی در بافت، نظافت و شستشوی راحتی نیز دارند.

طرح و رنگ‌بندی موکت ساج

موکت پالاز طرح ساج، نوآورانه و جدید است. مربع‌های منظم در کنار هم و داخل مربعها به چهار عدد مستطیل مساوی تقسیم شده است که در کنار هم قرار می‌گیرند و طرح‌بندی موکت ساج راشکل می‌دهند.

رنگ‌بندی موکت ساج دارای رنگ‌های درخشان و پویایی است که با هر سلیقه‌ای می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید.

پالاز موکت طرح ساج را در چه مکان‌هایی استفاده کنیم؟

موکت ساج یکی از گزینه های مناسب برای فضاهایی است که با کفش رفت و آمد می‌شود.پالاز موکت طرح ساج به خاطر نوع بافت آن و جنس نخی که دارد هنگام قدم زدن با کفش ، تعادل بدن را بر هم نمی‌زند و احساس مستحکم بودن به فرد منتقل می‌کند،پس موکت ساج برای محیط اداری کوچک و حتی محیط‌های پر رفت آمد مسکونی نیز گزینه خوبی است.

قیمت پالاز موکت طرح ساج

در قیمت گذاری موکت پالاز عواملی مانند جنس نخ و طرح موکت اهمیت دارد و قیمت پالاز موکت طرح ساج براساس نخ با کیفیت و طرح جدید و مدرنی که در بافت موکت استفاده شده است،منطقی و قابل رقابت است.قیمت موکت پالاز طرح ساج متری 138/700 تومان است که می‌توانید از خانه پالاز کرج تهیه بفرمایید.

در پایان

موکت پالاز طرح ساج از پارکت‌های قدیمی که به صورت تایل قرار می‌گرفتند الگو گرفته است و حس تایل و کاشی را به انسان القا می‌کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید