پالاز-موکت-برای-پذیرایی

پالاز موکت برای پذیرایی | بهترین طرح‌های موکت پالاز برای پذیرایی

آیا پالاز موکت برای پذیرایی مناسب است؟ کدام طرح پالاز موکت را برای پذیرایی انتخاب کنیم؟ این‌ها سوالاتی است که بسیاری از افراد برای انداختن موکت برای پذیرایی از فروشنده سوال یا در اینترنت جستجو می‌کنند.

پالاز موکت برای پذیرایی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون داخلی باشد. ما به عنوان ارائه کننده محصولات پالاز به صورت تخصیصی به سوال پالاز موکت برای پذیرایی مناسب است پاسخ می‌دهیم. با ما همراه باشید.

کدام طرح پالاز موکت برای پذیرایی مناسب است؟

موکت پالاز حس آرامش و راحتی را به آدم منتقل می‌کند و محیط را از شر صدا‌های اضافی خلاص می‌کند. همچنین به خاطر نرم بودن و جلوگیری از ایجاد خطر برای فرزندان و سالمندان، موکت پالاز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای که سالن پذیرایی است.

پالاز موکت برای پذیرایی دارای تنوع بالایی است و ما براساس کیفیت نخ و نوع بافت موکت و فضای پذیرایی شما بهترین طرح پالاز موکت را برای پذیرایی به مشتری پیشنهاد می‌دهیم.

برای انتخاب پالاز موکت برای پذیرایی به نکاتی مانند نوع بافت موکت، جنس موکت، رنگ و طرح موکت، مشخصات پذیرایی مانند ابعاد و نور محیطی پذیرایی و اینکه آیا رو موکت فرش قرار می‌گیرد را باید مورد توجه قرار دهیم.

طرح-پالاز-موکت-برای-پذیرایی
طرح-پالاز-موکت-برای-پذیرایی

مشخصات موکت پالاز برای پذیرایی

با داشتن اطلاعات فنی موکت مانند جنس نخ و نوع بافت می‌توانید انتخاب دقیق و مناسب‌تری را از طرح ‌های پالاز موکت برای پذیرایی داشته باشید.

1.جنس نخ

موکت پالاز با نخ‌های متنوع و با کیفیتی بافت می‌شود که مهمترین آنها پلی‌آمید و پلی پروپیلن است.ازمشخصات نخ پلی‌آمید می‌توان به مقاومت بالا در برابر کوبیده شدن و همچنین نظافت راحت و البته قیمت بالای آن اشاره کرد.

نخ پلی پروپیلن از مواد در دسترس و ارزان‌ تولید می‌شود و دارای کیفیت قابل قبولی است. مقاومت در برابر رطوبت و مواد خارجی و تنوع در رنگ‌بندی از ویژگی‌های نخ پلی پروپیلن است.

2.نوع بافت

موکت پالاز به دو روش کات پایل و لوپ پایل بافت می‌شود.در روش کات، نخ به صورت پرزدار در کنار هم قرار می‌گیرد و موکت پرزدار را تشکیل می‌دهد. اما در روش لوپ پایل نخ به صورت گره‌ای در کنار هم قرار می‌گیرد و موکتی با بافت سفت و به هم پیوسته‌ای را تشکیل می‌دهد.

می‌توان با مرور مشخصات موکت به این موضوع برسیم که از لحاظ جنس موکت، موکت پرزدار که با نخ پلی‌آمید بافته شده برای پذیرایی مناسب است. همچنین از موکت‌های پلی پروپیلن که به شیوه لوپ بافته شده است نیز برای پذیرایی مناسب است.

3. رنگ و طرح

موکت پالاز دارای تنوع بسیاری در طرح و رنگ است. افراد با سلایق مختلف، انتخاب‌های زیادی از لحاظ رنگ و طرح در پیشرو دارند. اکنون به توضیح کوتاهی در مورد روانشناسی رنگ و طرح موکت در محیط پذیرایی می‌پردازیم:

رنگ‌های تیره جذاب‌تر و سنگین‌تر هستند ولی برای فضای کوچک مناسب نیست. رنگ‌های روشن شاد هستند و برای فضای بزرگ جلوه خاصی ندارند اما برای فضاهای کوچک مناسب هستند.

موکت‌هایی با طرح‌های شلوغ مناسب فضاهای خلوت و بزرگ است و طرح‌های ساده برای جلب توجه به اشیایی مانند مبلمان، بوفه و … که روی موکت قرار می‌گیرند، مناسب‌تر هستند.

موکت با طرح‌هایی با خطوط موازی فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. موکت‌هایی هم هستند که یا به روش چاپ یا به طریقه نوع بافت به شکل مربع شده هستند که به اصطلاح پارکتی می‌گویند و برای فضای خلوت مناسب است. در انتها با توجه به این اطلاعاتی که کسب کردیم به انتخاب طرح پالاز موکت برای پذیرایی می‌پردازیم.

مشخصات سالن پذیرایی و انتخاب موکت

حالا با کسب اطلاعات کامل از موکت می‌توانیم به انتخاب طرح پالاز برای پذیرایی بپردازیم. اما برای انتخاب مناسب، بهتر است ابتدا به مشخصات پذیرایی و انتظارمان از موکتی که می‌خواهیم در سالن پذیرایی پهن کنیم بپردازیم.

ابتدا به ابعاد سالن توجه کنید. سالن پذیرایی با ابعاد بزرگ بهتر است موکتی ساده با رنگ گرم انتخاب شود، اگر مایل به استفاده از رنگ‌های تیره هستید نیز می‌توانید در سالن بزرگ استفاده کنید. اگر فضای دکوراسیون پذیرایی خلوت است است بهتر است از موکت‌های طرح دار پالاز مانند نسیم، سایه، نیلوفر، صنوبر و… استفاده کنید.

برای پذیرایی‌های متوسط و کوچک بهتر است از موکت پالاز با رنگ‌های روشن و خنثی و بدون طرح مثل کات بی، یاسمن و یا موکت‌هایی با نخ‌های دورنگ مثل افرا، پامچال، پونه و … استفاده کنید.

در انتهای به موضوع فرش روی موکت می‌رسیم که برای بسیاری مهم است. اگر در سالن پذیرایی از فرش استفاده نمی‌کنید یا فرش‌های کوچک می‌اندازید، بهتر است از موکت‌ پرز بلند و نرم پالاز مانند مدل یاس، یاسمن، کات‌بی، افرا و… استفاده کنید.

اگر بیشتر فضای پذیرایی را فرش‌های بزرگ پوشش می‌دهد و شما از موکت به عنوان زیر فرشی استفاده می‌کنید بهتر است از مدل‌های بدون پرز و ساده پالاز موکت مانند پونه، شبنم، میخک و … استفاده کنید تا فرش روی حرکت نکرده و نمای فرش با طرح موکت ادغام نشود و نمایی زشت به نظر برسد.

قیمت پالاز موکت برای پذیرایی

قیمت موکت پالاز برای پذیرایی براساس جنس موکت و نوع بافت موکت متفاوت است. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای از محصولات پالاز برای پذیرایی خود استفاده کنید. موکت‌ پالاز با نخ پلی‌آمید دارای قیمت بالاتری هستند و جزء موکت‌ بسیار با کیفیت پالاز است. موکت‌ با نخ پلی پروپیلن دارای قیمت مناسب‌تر برای پذیرایی است.

شما می‌توانید با مشاوره از خانه پالاز کرج، بهترین قیمت موکت پالاز با کیفیت مناسب برای پذیرایی را انتخاب بفرمایید.‌

در پایان

موکت پالاز با داشتن تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ جزء موکت‌های با کیفیت بازار است و شما با خیال راحت می‌توانید با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید از طرح‌های پالاز موکت برای پذیرایی خود استفاده کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید