موکت-پالاز-طرح-میخک

موکت پالاز طرح میخک | موکت میخک موکتی ارزان و با کیفیت

موکت پالاز طرح میخک یکی از موکت‌های ارزان قیمت شرکت پالاز است.بافت و جنس نخ موکت میخک بسیار محکم و با دوام است.

موکت میخک برای آن دسته از افرادی که برای مکان‌های کم رفت و آمد در طول سال مثل خانه باغ ها و منازل ییلاقی خود به دنبال موکت ارزان و با دوام هستند مناسب است.

موکت پالاز طرح میخک به علت بافت پیوسته‌ای که دارد به عنوان موکت زیر فرش نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوع بافت موکت پالاز طرح میخک

موکت میخک به روش لوپ پایل بافته شده است.در روش لوپ پایل نخ با ضخامت تعیین شده وبه صورت گره‌هایی با ارتفاع مشخص در کنارهم به صورت منسجم و فشرده قرار می‌گیرند.

موکتهایی که به روش لوپ پایل بافته می‌شوند،در برابر رفت و آمد زیاد و کوبیده شدن مقاومت بالایی دارند و در طول زمان استفاده کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.همچنین موکت میخک به خاطر بافت لوپ پایل ،بسیار راحت نظافت می‌شود.

جنس نخ موکت پالاز طرح میخک

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم قیمت موکت پالاز طرح میخک و این امر به خاطر استفاده از نخ پلی پروپیلن است.

گاهی تصور می‌شود که نخ پروپیلن به خاطر ارزان بودن،کیفیت پایینی نیز دارد،اما این تصور کاملا غلط است و علت پایین بودن قیمت نخ پروپیلن به خاطر مواد اولیه فراوان و فرآیند تولید آسان این نخ است و شرکت های بسیاری هم در داخل و حتی شرکتهای مطرح در تولید موکت در خارج کشور برای تولید بعضی از محصولات خود از موکت پروپیلن استفاده می‌کنند.

رنگ‌بندی موکت پالاز طرح میخک

موکت پالاز طرح میخک جزء آن دسته از محصولات پالاز است که رنگ‌بندی محدودی دارد .رنگهای محدود موکت میخک شامل رنگ‌های کرم قهوه ای و خنثی است.اما رنگ‌های موکت میخک چرک تاب است و به خاطر ملایم بودن رنگ‌ها مشکلی بابت استفاده در فضاهای مختلف وجود ندارد.

رنگ-بندی-موکت-پالاز-طرح-میخک
رنگ-بندی-موکت-پالاز-طرح-میخک

قیمت پالاز موکت طرح میخک

موکت میخک به خاطر نخ ارزان و با کیفیت و همچنین روش بافت متداول در تولید موکت دارای قیمت پایینی است.قیمت پالاز موکت طرح میخک، یکی از مهمترین دلیل درانتخاب این موکت از طرف خریداران است. خانه پالاز کرج موکت میخک را با مناسب‌ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

موکت پالاز طرح میخک را در کجا استفاده کنیم؟

موکت میخک به خاطر قیمت پایین و کیفت قابل قبول برای محیط‌های بزرگ خانگی و اداری که با بودجه پایین به دنبال خرید موکت هستند اولین انتخاب به شمار می‌رود.

موکت میخک ،نظافت و شستشوی راحتی دارد و برای مکان‌های اداری، تجاری و استیجاری گزینه خوبی است و در صورت استفاده برای محیط‌های مسکونی به عنوان موکت برای اتاق خواب گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

در پایان

موکت پالاز طرح میخک داری نخ با کیفت و بافت مستحکمی است.برای ویلاهای خارج شهر موکت میخک هم می‌تواند مقرون به صرفه باشد و هم گرما بخش کف فضای شما باشد. ‎

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید