موکت

موکت پالاز طرح یاسمن

موکت پالاز طرح یاسمن با نخ با کیفیت پلی آمید(نایلون) تولید شده است.بافت موکت یاسمن نرم و راحت است.موکت یاسمن راحت تمیز شده و دوام بالایی در برابر کوبیده شدن دارد.موکت پالاز طرح یاسمن را به افرادی که با هزینه کم دنبال موکت نرم و با دوام بالا در برابر کوبیده شدن هستند پیشنهاد می‌شود.

ویژگی‌های موکت پالاز طرح یاسمن

موکت یاسمن در طبقه بندی موکت‌های بافته شده با نخ پلی آمید (نایلون) جای می‌گیرد.نخ پلی آمید یکی از بهترین نخ های موجود برای تولید و بافت موکت به شمار می‌رود.

از مهمترین ویژگی‌های نخ پلی آمید می‌توان به دوام بالا در برابر ساییدگی و کوبیده شدن و مقاومت بالا در حفظ رنگ در مقابل نور آفتاب و گذشت زمان  نام برد.همچنین یکی از مهمترین ویژگی‌های موکت‌های تولید شده با نخ پلی آمید این است که بسیار راحت جارو و تمیز می‌شوند و پرز و مو به موکت نمی‌چسبد.

رنگ‌بندی موکت یاسمن

یکی از نقاط ضعف موکت‌های تولید شده با نخ پلی آمید(نایلون)،رنگ بندی این موکت‌ها است،اما مدل یاسمن با دارا بودن یازده رنگ ،تنوع رنگی نسبتا بالا و قابل قبولی دارد که می‌تواند نظر افراد با سلیقه‌های رنگی متفاوت را به خود جلب کند.

نوع بافت موکت یاسمن

موکت یاسمن به صورت کات پایل بافته شده است که این عامل باعث می‌شود موکت نرم و راحت باشد.موکت یاسمن با ضخامت 1 سانتیمتری حس نرم بودن و راحتی را به  انسان انتقال می‌دهد.

موکت پالاز طرح یاسمن با ویژگی‌هایی که در تولید این موکت به کار رفته و همچنین رنگ‌بندی قابل قبولی که دارد گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهای داخلی مثل سالن پذیرایی،نشیمن و اتاق خواب است.

موکت یاسمن بسیار راحت نظافت می‌شود وبرای مکان‌هایی مثل آشپزخانه  یا حتی اتاق هتل نیز گزینه خوبی است.انتخاب موکت برای اتاق کودک یکی از سخت‌ترین کارها برای والدین است.شما با مرور مشخصات موکت یاسمن متوجه می‌شوید که یکی از بهترین انتخاب موکت برای اتاق کودک ،موکت یاسمن است.

قیمت موکت پالاز طرح یاسمن

موکت یاسمن با دارا بودن قیمت مناسب‌تری که نسبت به مدل‌های دیگر موکت‌هایی  که با نخ پلی آمید(نایلون) تولید شده اند،پیشنهاد مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند فضای بزرگی را با قیمت مناسب و موکت با کیفیت پوشش دهند .

در پایان

چنانچه قصد خرید پالاز موکت طرح یاسمن دارید با مراجعه به خانه پالاز کرج از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید