پادری-پالاز-موکت

پادری پالاز موکت;زیبایی و تنوع مانند موکت پالاز

پادری پالاز موکت یکی از محصولات شرکت پالاز است که شامل مدل‌های مختلف از لحاظ جنس، رنگ‌بندی و طرح می‌شود. شرکت پالاز علاوه بر استفاده از موکت‌های تولیدی خود برای تولید پادری از جنس‌های متفاوت دیگری مانند TPE نیز استفاده می‌کند.

پادری کاربرد‌های متفاوتی مانند استفاده در جلوی در ورودی برای جلوگیری از پخش آلودگی بیرون به داخل یا جلوی سینک آشپزخانه برای خیس نشدن کف زمین دارد. در ادامه به برسی مدل‌های مختلف پادری پالاز موکت و همچنین کاربرد پادری می‌پردازیم.

انواع پادری پالاز موکت

شرکت پالاز به صورت کلی دو دسته پادری تولید می‌کند. دسته اول شامل پادری‌هایی است که از موکت تهیه می‌شود که به آن پادری موکتی می‌گوییم .دسته دوم پادری‌هایی است که از جنس پلاستیکی و زیره TPE تهیه می‌شود.

هر کدام از این پادری‌ها دارای ویژگی‌ها و کاربرد‌های متفاوتی است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم:

جنس پادری پالاز موکت

جنس پادری پالاز موکت بستگی به مدل آن دارد. اگر مدل پادری موکتی باشد و از موکت تهیه شده باشد با دو نخ پلی‌پروپیلن و پلی‌آمید بافته شده است. ولی اگر مدل TPE باشد با نخ پلاستیکی و زیره تی پی ای بافته می‌شود.

پادری‌های موکتی که با نخ پلی‌پروپیلن بافته شده است مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. پادری‌های بافته شده با نخ پلی‌آمید در برابر کوبیده شدن مقاوم است و پادری‌های TPE در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است.

طرح و رنگ‌بندی پادری پالاز موکت

پادری پالاز موکت دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ است. پادری‌های موکتی پالاز که از موکت پالاز تهیه می‌شود شامل تمام مدل‌های موکت پالاز است. پس پادری‌های موکتی پالاز دارای تنوعی به وسعت تمام مدل‌های موکت پالاز است. پادری‌های TPE نیز دارای طرح‌های زیبا و رنگبندی متنوعی است که نسبت به پادری موکتی متفاوت است.

مکان های استفاده از پادری پالاز

پادری‌ از زمان‌های بسیار گذشته در خانه ما ایرانی‌ها جایگاه خاصی داشته است. در تمام منازل، پادری‌ها را بیشتر در جلوی درب‌ها مشاهده می‌کنید. دلایل زیادی برای استفاده پادری در جلوی درب است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

یکی از دلایل استفاده از پادری جدا کردن فضاها است. با پادری فضای اتاق با سالن و راهرو را جدا می‌کنند یا پادری در جلوی درب ورودی ساختمان نیز نشانه شروع برای ورود به فضای جدید است.

دلیل دیگر استفاده از پادری پر کردن کف خالی آن قسمت از فضای داخلی است. برای مثال جلوی درب‌های اتاق‌ها که به سمت داخل باز می‌شود همیشه خالی‌ می‌ماند و با پادری که اندازه مناسبی برای جلوی در اتاق است می‌توان آن را پر کرد.

از مهمترین دلایلی که از پادری در ورودی ‌ها استفاده می‌شود می‌توان به جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل محیط است. با قرار دادن یک پادری مناسب در جلوی درب ورودی ساختمان از ورود گرد و خاک موجود در روی سطح زمین به داخل جلوگیری کنید.

برای جلوی درب ورودی یا داخل سرویس بهداشتی، حتی جلوی سینک ظرف‌شویی بهتر است از پادری‌های TPE استفاده شود. پادری TPE به خاطر جنس بسیار مقاوم در برابر آب و همچنین کف پلاستیکی آن که امکان لغزش پادری را به حداقل می‌رساند برای مکان‌هایی که آلوده هستند و احتیاج به شستشوی سریع دارند و فضاهایی که امکان ریزش آب به کف و لغزنده بودن دارند بسیار ایده‌آل است.

پادری-پالاز-موکت
پادری-پالاز-موکت

قیمت پادری پالاز

قیمت پادری‌های پالاز متفاوت است و بستگی به جنس آن دارد. پادری‌هایی که از جنس پلی‌پروپیلن هستند ارزان‌ترین پادری پالاز موکت است. پادری که از جنس پلی‌آمید است دارای قیمت بالاتری است و پادری‌های تی پی ای نیز گران‌ترین پادری‌های پالاز است.

شما با ارتباط با ما و دیدن صفحه فروشگاه پالازکرج می‌توانید پادری پالاز را با بهترین قیمت تهیه بفرمایید.

جدیدترین پادری های پالاز

جدیدترین پادری‌های پالاز موکت در واقع همان پادری مدلهای جدید موکت پالاز است. پادری‌هایی که از مدلهای باران، پتینه، دالیا و حتی ونوس شرکت پالاز تولید می‌شوند را می‌توان جزء جدیدترین مدل‌های پادری پالاز موکت نام برد.

ابعاد پادری پالاز

پادری‌های شرکت پالاز موکت دارای ابعاد استاندارد 50 سانتیمتر در 80 سانتیمتر است و تمامی پادری‌های پالاز با این ابعاد تولید ‌می‌شوند،اما اگر به ابعاد متفاوت احتیاج دارید باید مقداری موکت پالاز با طرح دلخواه تهیه بفرماید و با برش و لبه دوزی به وسیله چرخ دوردوزی آنرا به پادری با ابعاد دلخواه خود تبدیل کنید.

البته می‌توانید از اضافه موکتی که برای پوشاندن کف فضای خود استفاده کردید برای ایجاد پادری استفاده کنید. در واقع اضافه موکت خود را به ابعاد دلخواه برش بزنید و بعد به وسیله چرخ دور دوزی لبه آن را لبه دوزی کنید وتبدیل به یک پادری کاربردی برای منزل خود کنید.

خانه پالاز کرج خدمات دوردوزی موکت شما را به بهترین حالت ممکن انجام دهد و پادری با ابعاد مورد نیاز را به شما تحویل دهد.

نکات مثبت و منفی پادری پالاز

پادری پالاز نیز مانند تمام محصولات دارای نکات مثبت و منفی است که در ادامه آنها را لیست می‌کنیم:

نکات مثبت

1- تنوع بالا در مدل و جنس 2- رنگبندی و طرح‌های متنوع 3- کیفیت بالا 4- بسته بندی قابل قبول

نکات منفی

1- ابعاد محدود 2- قیمت بالا در مدل TPE

سخن پایانی

پادری کالایی است که همیشه در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت پالاز یکی از بزگترین تولید کننده موکت در ایران است و با داشتن تنوع بالا در مدلهای پادری موکتی بوده و با هر سلیقه یکی از پادری‌های پالاز را انتخاب کنید. با تهیه پادری مناسب برای فضای خود زیبایی و تمیزی را برای محیط خود به ارمغان می‌آورید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید